معرفی سایت :: وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

دانلود نمونه سوالات، جزوه ها و مطالب مفید برای پنجم و ششم ابتدایی+روان شناسی و ...

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

دانلود نمونه سوالات، جزوه ها و مطالب مفید برای پنجم و ششم ابتدایی+روان شناسی و ...

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

معرفی سایت

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۱۱ ب.ظ

وبلاگ برای دانلود کتاب های قدیمی (دهه ی شصتی ها )

http://moalleman-mandeghar.mihanblog.com/

  • ۹۳/۱۲/۱۰
  • یوسف معصومی

نظرات  (۴)

  • 98 فایل| مرجع فایل آموزشی ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان و دانشگاه
  • 98 فایل| مرجع فایل آموزشی ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان و دانشگاه

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما معلم عزیز و دلسوز
    وبلاگ بسیار پر بار و زیبایی دارید
    بنده هم قرار است در این زمینه فعالیت کنم
    خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
    امیدوارم موفق و موید باشید
    سلام وبلاگ زیبا و مفیدی دارید. من دانشجومعلم هستم لطفا از وبلاگم بازدید کنید و نظر دهید و تبادل لینک کنیم.
    باسلام و احترام جناب معصومی. شما واقعا فوق العاده هستید. خدا اجر و پاداش  بی نهایت و خالصانه به شما عطا کند. بنده  گزینه به گزینه وبلاگ و مطالب شما را دنبال میکنم و واقعا  محبتهای شما در ارائه مطالب کمک بزرگی برای بنده و دخترم محسوب میشود. انشاالله موفق و سلامت باشید
    پاسخ:
    با سلام 
    ممنونم از انتخابتون 
  • تدریس خصوصی
  • من واقعا به کتاب مخصوصا کتاب های قدیمی علاقمند هستم ممنون از پست عالی شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی