هدف + برنامه + تلاش :: وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

دانلود نمونه سوالات، جزوه ها و مطالب مفید برای پنجم و ششم ابتدایی+روان شناسی و ...

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

دانلود نمونه سوالات، جزوه ها و مطالب مفید برای پنجم و ششم ابتدایی+روان شناسی و ...

وبلاگ آموزش ابتدایی(پنجم و ششم ابتدایی)

هدف + برنامه + تلاش

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۲۸ ب.ظ

برخی از افراد گمان می کنن واسه ی اینکه شاد و پرانرژی باشن و از زندگی شون لذت ببرن، باید جیب هاشون پر از پول باشه و بدون هیچ گونه مسئولیت و دغدغه ای از صبح تا شب تفریح کنن.

 

این افراد تصور می کنن اگه مجبور نباشن هر روز سرکار و یا به مدرسه و دانشگاه برن و بتونن تا نزدیک ظهر بخوابن و هر روز به مهمونی و گردش و تفریح برن زندگی شون سرشار از لذت و انرژی میشه. در صورتی که یکی از مهم ترین عواملی که میتونه زندگی انسان رو کسل و کم انرژی کنه، بیکاری و بیهودگیه.

 

شما برای داشتن روزهای پرانرژی باید دو کار کنین:

اول اینکه هدفی جذاب، ارزشمند و مورد علاقه انتخاب کنین

دوم اینکه برای دست یابی به اون برنامه ریزی و تلاش کنین.

یادتون باشه اگه شما هر روز سرکار میرین یا مشغول تحصیل هستین، الزاماً هدف ندارین. در واقع داشتن مشغولیت به معنای داشتن هدف نیست. شما باید روشن و شفاف مشخص کنین که سه سال بعد می خواین به کجا برسین و بعد از اینکه مقصدتون معلوم شد، مسیر رو معلوم کنین و راه بیفتین.

 

دقت کنین اگر شما یه روز ماشین تون رو بردارین و توی خیابونا به قصد تفریح از صبح تا شب دور بزنین، آخرشب بیشتر احساس خستگی می کنین. اما اگه به قصد انجام کاری و به سمت مقصدی مشخص حرکت کنین و کاری رو که در نظر دارین انجام بدین، در پایان روز احساس خوبی دارین.

 

بنابراین یکی از عواملی که به انسان انرژی فوق العاده ای میده دنبال کردن اهداف ارزشمند و مورد علاقه است و اون چیزی که به شدت میتونه انرژی شما رو بگیره و روزهاتون رو پر از کسالت کنه نداشتن هدف، فعالیت های باری به هر جهت و یا بیهودگی و تنبلیه.

 

یاد همه مون بمونه، در واقع فرمول طلایی روزهای پرانرژی اینه:

 

هدف + برنامه + تلاش

  • ۹۴/۰۸/۲۲
  • یوسف معصومی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی